Skip to content

Idat

Pokud nevíte, za co utratit své peníze, můžete je vložit do čehokoliv. S rizikem, že to nebude třeba správná volba. Ale náš web je vždy určitě správnou volbou.

  • Byt
  • Byznys
  • Hry
  • Láska
  • Nákupy
  • Online
  • PC
  • Peníze
  • Společnost
  • Sport
  • Vztahy
  • Zdraví
  • Životní styl
  • Zvířata
  • Toggle search form

Proč musí firma udržovat kontakty se zákazníky

Posted on 13. 9. 202222. 7. 2023 By devene

To, že základním cílem každého obchodu je dosahování co nejvyššího zisku, asi nikoho nepřekvapí. Možná vás však udiví některé metody, které jsou běžnou součástí obchodní praxe, a u kterých jste ani netušili, jaké důsledky mohou mít. Zisk si samozřejmě obchod vytváří tím, že láká https://cs.wikipedia.org/wiki/Laka co nejvíce nových zákazníků. Avšak to samotné rozhodně nestačí. Je potřeba si nějakým způsobem udržet i ty stávající. A jednou z možností je udržovat s nimi kontakty. Je to ale skutečně tak výhodné?

rozesílání reklamních e-mailů

Většina z nás samozřejmě není nijak nadšená, když nás některá z firem volá či nám posílá e-maily. Zdálo by se tedy, že tato metoda nebude příliš efektivní. Avšak překvapivě je opak pravdou. Stále se totiž najde dost lidí, kteří jsou ochotni si telefonát poslechnout či si e-mail přečíst, zvláště když obsahuje například kupony.

Zde je však potřeba si uvědomit, že i toto posílání e-mailů a telefonáty stojí danou firmu peníze. Přeci jen, zaměstnanci, kteří tyto zprávy posílají či volají chtějí dostat zaplaceno. Také je nutné vymyslet text e-mailu, vyrobit kupony či jiné propagační materiály, a to rozhodně není zadarmo.

pracovník kontaktující zákazníka

Nabízí se tedy otázka, zda se to obchodům vůbec vyplatí. Avšak průzkumy ukazují, že ano. Stačí totiž, aby jen malé procento v důsledku následkem takovéhoto kontaktování prodejnu navštívilo, a zisk je vytvořen. Proto, i když většina pokusů neskončí dobře, stále se tento postup vyplatí.

Dobrá, ale co když například nechceme být kontaktováni, bez ohledu na to, jak výhodná ona nabídka bude? Máme zde nějakou možnost?

Ano, máme. Stačí předem sdělit, že si nepřejeme zasílání e-mailů či telefonáty, a obchod musí naše rozhodnutí respektovat. Je to relativně nové nařízení a moc lidí o něm neví, avšak to neznamená, že jej nemůžeme využít. Jen musíme mít na paměti, že nám takto mohou utéci i skutečně výhodné nabídky.

Nákupy

Navigace pro příspěvek

Previous Post: Kontrola elektřiny
Next Post: Problémy může mít každý

Podobné příspěvky

Vše na jednom místě! – objevte nový svět nákupů! Nákupy
V Brně fólie na auto bez problémů seženete Nákupy
Zábava, která neomrzí Nákupy
Péče o vodu Nákupy
Netrpte horkem Nákupy
Ovocem proti erektilní dysfunkci Nákupy

Nejnovější příspěvky

  • Jak by se nám žilo bez pružin
  • Soukromí je velmi důležitá věc
  • Potřebovali byste nové auto?
  • Proč je hraní online tak populární
  • Vymalování bytu a tapety

© Idat.cz

Powered by PressBook Masonry Dark

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím