Automatizace výroby přinesla lidstvu nebývalé možnosti využívání techniky. Díky tomu si můžeme dovolit mít doma domácí spotřebiče doslova „za hubičku“. Kupříkladu varné konvice, toustovače, topinkovače, mixéry a další kuchyňské přístroje pořídíte v perfektní kvalitě již za pár stovek korun a kdybychom to měli porovnávat s obdobím socialismu, zaplatili bychom tehdy za toto zboží mnohonásobně více. Automatizované výrobní linky mohou produkovat velké série produktů v krátkém čase, ať už se to týká například vstřikování plastů do tvarových forem anebo postupových střižných nástrojů, ovšem pouze do té doby, dokud se výrobní cyklus odehrává bez poruch, které naopak vedou ke zvyšování výrobních nákladů a tím pádem se to může promítnout i ve finální ceně výrobku.

Právě proto má svůj značný význam zajistit co nejefektivnější servisní zásahy v případě zaznamenání poruchy na výrobní lince. A to tak, aby servisní pracovníci nemuseli neustále obcházet výrobní halu a sledovat výrobu zblízka, což nesmírně zdržuje a nepřináší cílený efekt. Mnohem výhodnější je mít zařízení, které samo automaticky zaznamenává poruchy na různých úsecích výroby a ihned předává hlášení velínu, který pak vyšle servisního technika na konkrétní místo.

Takto to v praxi funguje například se systémy Andon D-SERVER. Jedná se o komplex hlášení poruch s input / output panely a bezdrátovými přivolávacími panely, případně drátovými vstupy, které se sepnou v případě poruchy. Systém Andon D-SERVER lze využít na mnoha typech pracovišť a výhodou tohoto řešení je také to, že nevyžaduje složité stavební úpravy a zásahy do elektroinstalace. Jednotlivé prvky jsou rozmístěné ve výrobní hale snadno a rychle a mohou začít spolehlivě pracovat již od prvního dne. Součástí Andon systému je i možnost provádět záznam výrobního procesu a zpětné vyhodnocování dat, z nichž lze některé výrobní kroky zlepšit a zrychlit.